Piratebay.org Disekat ??


Assalamualaikum..
Hari ini Admin agak hairan apabila mendapat tahu malaysia telah blok laman web piratebay.org.. Admin tidak pasti apa punca atau sebab malaysia menyekat laman web berkenaan. Admin sokong apabila Malaysia menyekat laman web youjizz , xhamster , xvideo dan lain2 kerana web berkenaan  memang sepatutnya diblok tapi agak menyakitkan hati apabila malaysia telah menyekat laman web sharing seperti piratebay,mininova dan lain2. kenapa perlu menyekat laman web berkenaan?? ade berunsur lucah??
pada Admin malaysia tidak sepatutnya menyekat kebebasan pelayar internet. Sampaikan cerita orang putih pon mau blok??  haizz Admin memang agak panas +sakit hati rasa nak maki ja.. kalau korang rasa pendapat Admin ni salah lantak korang la.. i punye blog i punye suka lah kah3....  freedom... :)

6 comments:

Tanpa Nama berkata...

so..bgaimane nk bypass web piratebay.org? emailkan pda gua,bro.. bgaimne cranye.. nk ltak email tkutla plak.. hehehe..

Tanpa Nama berkata...

kat pirate bay tu pon ada video lucah...boleh download

nizamjuman berkata...

tu la sakit ati je..pelik la kat Malaysia ni..benda yg x senonoh xdisekat tp web share plak disekat..tabakar ni terbakar..

Admin berkata...

haha tol2.. korang klu nkunblock piratebay ke youjizz ke apa ke.. pg pengguna streamyx dan lain2 kecuali office tkt ade sekatan try wat cam admin wat http://john-komputer.blogspot.com/2011/06/cara-melayari-laman-web-yang-diblok.html?showComment=1324030040216#c6389900660553221302 admin guna 100% leh.. :)

Tanpa Nama berkata...

piratebay.net work doh haahahhahaa!

Ash-RaFF berkata...

ala change DNS jer...smua website bole bukak

Catat Ulasan